18/9/11

Keep loving

Θα σε βρω, πού θα πάει. Δε γίνεται. Κάπου θα είσαι. Ή εσύ ή κάποια άλλη εναλλακτική. Κάπου θα βρω κι εσένα να γνωριστούμε. Να ταιριάξουμε. Εγώ πιστεύω πως πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις. Ας ζήσουμε το απίστευτο. "Είναι ένα όνειρο". Όχι, είναι αλήθεια κι είναι τόσο ωραία.
Θα είναι τόσο ωραία. Λογικά.


Μέχρι τότε θα πέφτω σε σκάρτες περιπτώσεις. Μέχρι τότε θα ξενερώνω κάθε φορά. Θα λέω πως δε με νοιάζει, ό,τι είναι να γίνει ας γίνει.
Μέχρι τότε θα ψάχνω μάταια να προσφέρω την αγάπη που έχω μέσα μου. Θα χαλάω δόσεις απ' αυτήν σε θηλυκά που αποδεικνύονται ανάξια. Και θα αναρωτιέμαι "ποιος με καταράστηκε, ν' αγαπάω και να μην αγαπιέμαι".


Ναι, σημασία έχει να περνάω καλά. Περνάς βέβαια τις κρίσεις σου, σκέφτεσαι πρώην σχέσεις, τρως κάτι κολληματάκια πού και πού, σε πιάνουν και κάτι ορμονικά μερικές φορές.
Αλλά είναι παροδικά κι εφήμερα. Ευτυχώς.


Τυχερά είναι αυτά... Μια καλή σύμπτωση ζητάω κι εγώ.




Α, και δεν υπάρχει έρωτας με την πρώτη ματιά. Υπάρχει το "κόλλημα" και ο έρωτας. Κόλλημα τρως με την πρώτη ματιά. Ή και με την δεύτερη.
Αλλά έρωτας σημαίνει ότι γνωρίζεις τον άνθρωπο (που σε κάνει και αναριγείς) αρκετό καιρό (ή αρκετά καλά) ώστε να αγαπήσεις κάθε πτυχή της ιδιοσυγκρασίας του. Την εμφάνιση και τα κάλλη του. Τα ελαττώματα και τους κάλους του.
Μετά μπορείς να διαχωρίσεις τον έρωτα σε κατηγορίες, άμα θες. Αλλά εγώ δεν θα αναλύσω περαιτέρω.


Καλή σου τύχη κι εσένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: