9/11/09

Εγώ σε σκέφτομαι

Αρχίζει ένα όνειρο
ξυπνάνε αναμνήσεις
και με κρατάνε όμηρο
να έχω παραισθήσεις.

Νιώθω πως είναι αληθινή
κι όχι εικονική ευτυχία,
τα συναισθήματα ειλικρινή
κι αποστροφή ουδεμία.

Εικόνες φτιάχνω τρυφερές
που θέλω ν' αντικρίσω
σβήνουν εκεί οι συμφορές
τα μάτια όταν κλείσω.

Βλέπω πως είμαστε μαζί
και οι ψυχές μας πλάι
πάνω σε αγάπη που αιώνια ζει
και γλυκά χαμογελάει.

Οι σκέψεις τώρα με ξυπνούν,
ξανά πραγματικότητα.
Κι εκεί πάντα κυριαρχούν
φόβος κι αβεβαιότητα.

Αν δεν ανταποκρίνεσαι
τη λύπη θα τη γεύομαι
και αν αλλού απευθύνεσαι
κρυφά θ' απογοητεύομαι.

Αν ήταν τόσο εύκολο
να στο ξεκαθαρίσω
θα 'ταν και τόσο δύσκολο
απλά να σ' αγαπήσω.

Ναι, εγώ θα σε σκέφτομαι
μέχρι τα αισθήματά μου ν' ατροφήσουν.
Ναι, εγώ θα σε σκέφτομαι
μέχρι οι ελπίδες μου να ξεψυχήσουν...


Αφιερωμένο σε ερωτευμένους, ερωτευμένες, απογοητευμένους, απογοητευμένες...

Δεν υπάρχουν σχόλια: