18/10/11

Χειμωνιάτικες καταστάσεις

Σκέψεις της ημέρας...

- Διάβασα τυχαία σε σχόλια ενός video κάτι που δεν έχω ξαναδιαβάσει.
- "Το πρώτο το φιλί είναι το δεύτερο."
- Πόσο ισχύει.
- Επιτέλους κρύο. Ανάψαν τα τζάκια, κατέβηκαν τα χειμωνιάτικα από τις ντουλάπες.
- Ελπίδες για χιονοπτώσεις φέτος. Έχω.
- Ανακάλυψα, χτες μόλις, ότι από μια τυχαία φιλοσοφική συζήτηση περί σχέσεων και νοοτροπίας στις σχέσεις μπορείς να καταλήξεις να λύσεις ένα πρόβλημα.
- Να ανακαλύψει κάποιος από τους (καλύτερα να είναι μόνο 2 και να είναι Φίλοι) συνομιλητές το πρόβλημά που έχει.
- Να παραδεχτεί κάποια πράγματα και να δει καθαρά. Να αρχίσει να λύνει το πρόβλημα.
- Πόσο αλλάζει ο άνθρωπος όταν σε έχει ανάγκη...
- Από εκεί που σε έβλεπε με μισό μάτι, ξαφνικά πάμε στο "όλα μέλι-γάλα".
- Τι κι αν έγινε χαμός. Τι κι αν διαπληκτιστήκαμε.
- Τώρα που με χρειάζεσαι, δεν είμαι πλέον ο μαλάκας της υπόθεσης για σένα.
- Μάλλον, είμαι, αλλά από άλλη άποψη.
- Βασικά, δεν είμαι. Νομίζεις ότι θα γίνω.
- Ενίοτε επιβεβαιώνω ξανά πως η ζωή θα βρίσκει τρόπο συνεχώς να σου λέει "δεν έχεις δει τίποτα ακόμα".
- Δε πρέπει με τίποτα να ξεχνάμε πως είναι επικίνδυνο να βγάζεις εύκολα συμπεράσματα.
- Γιατί τα φαινόμενα απατούν. Και η απάτη αποδεικνύεται απρόσμενη.
- Φυσικά. Όταν μπεις στη θέση του άλλου, μόνο τότε σε πιάνει η συμπόνια.
- Άμα μπεις.


Πώς τυφλώνει ο έρωτας... Πώς αλλάζουν οι καιροί... Και οι ιστορίες με την παράνοια έρχονται κι επαναλαμβάνονται...

Δεν υπάρχουν σχόλια: