31/10/10

Μισό λεπτό, μισή ζωή

Περιμένεις λίγο?  
Μισό λεπτό μόνο.
Περίμενε, μου μιλάει ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος για τα προβλήματα του τόπου, θέλει να με βοηθήσει, με καταλαβαίνει, με κάλεσε και στο πάρτυ του. Σίγουρα θα τον ψηφίσω, γαμάτος τύπος, και με χιούμορ και (το σημαντικότερο) κατεβαίνει μαζί με μια τούμπανη γκόμενα στις εκλογές. Όλο και κάποιο "κονέ" θα αποσπάσω.
Μισό λεπτάκι.
Και στη σχολή μου οι αριστεροί μαλώνουν με τους δεξιούς. Μην ξεχάσω να πάω αύριο στην πορεία, αφού πρώτα ευχαριστήσω την εκλεχθείσα στις τελευταίες εκλογές παράταξη, για όσα καλά καταφέρνει με τις πιέσεις της στο πανεπιστήμιο. Είναι και φιλαράκια, καλή φάση, είπαν θα με πάρουν τηλέφωνο να μου δώσουν τις σημειώσεις, να μου πουν ό,τι θέλω να μάθω.
Μισό.
Ο πρωθυπουργός της χώρας απάντησε σε όλες τι ερωτήσεις που του έθεσαν οι δημοσιογράφοι. Μεγάλα λόγια! Απάντησε εύστοχα και άμεσα σε όλες τις ερωτήσεις. Αυτοί είναι πολιτικοί!
Μισό λεπτό.
Πρέπει να κάνω δύο τηλέφωνα να μάθω τι έκανε ο αδερφός του γείτονα εχτές τα μεσάνυχτα στην πλατεία με αυτή την κοπέλα. Τα έχουνε? Που να το μάθει ο Τάκης, θα τρελαθεί!
Μισό λεπτό.
Γράφω υβριστικά συνθήματα κατά των οπαδών της αντίπαλης ομάδας και προπηλακίζω τους παίκτες που τόλμησαν να κάνουν λάθη, εκτοξεύω κατάρες στους διαιτητές και ορκίζομαι να εκδικηθώ τον εχθρό με πολλαπλάσια σε βαρύτητα αντίποινα.
Μισό λεπτό.
Είναι σοβαρό, πάνε να μας βγουν κι από πάνω! Πρέπει να αναρτήσω και τα ανάλογα video, όπου "ΛΑΜΠΑΔΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΕΤΑΛΟ" και "ΤΡΩΝΕ ΝΤΟΥ ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ, ΟΙ ΘΡΗΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΛΑΓΩΝ, ΤΑ ΚΟΥΝΕΛΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΜΟΙΡΟΛΟΓΙΩΝ".
Μισό, μισό!
Όλα κομπλέ με την Ε.Ε. και το Δ.Ν.Τ., η κυβέρνηση μάς ξελάσπωσε πάλι και θα την βγάλουμε καθαρή. Πάλι καλά που υπάρχουν και αυτοί! Εντάξει, θα πληρώσουμε λίγους φόρους παραπάνω αλλά τι να κάνουμε, υπάρχει κρίση! Δεν υπάρχουν λεφτά!
Μισό λεπτό!
Ευτυχώς που οι εστιάτορες παραβιάζουν ανοιχτά τον νόμο περί απαγόρευσης καπνίσματος. Δεν μπορούσα να μην κάνω τσιγάρο με τον καφέ μου! Σιγά μην τρέχω έξω. Να αρπάξω και καμιά πνευμονία, τώρα με το κρύο? Πλάκα μου κάνεις?
Μισό...
Να προσέχω να μην κοιτάξω για παραπάνω από 3 δευτερόλεπτα τον κύριο αστυνομικό, γιατί είναι με άλλους 4 και άμα νομίσει ότι το παίζω μάγκας, θα μου την πέσουν και θα με πάνε μέσα! Πού να τρέχω βραδιάτικα, καλύτερα να τους φοβάσαι. Στην αστυνομία θα φέρω αντίρρηση? Σοβαρά το λες?
Μισό λεπτό.
Πρέπει να ξυπνήσω αύριο το πρωί πολύ νωρίς να πάρω το ΚΤΕΛ, να πληρώσω ένα λογικό αντίτιμο, για να με πάνε λίγο καθυστερημένα στον προορισμό μου, που είναι και κοντά και να με επιπλήξουν και από πάνω. Αλλά τι να πεις... Αφού σε πηγαίνουν, δεν μπορείς να μιλήσεις κιόλας!
Μισό λεπτό!
Πρέπει, αν πάω με το αμάξι, να αρχίσω να βρίζω όποιον οδηγεί με ταχύτητα κάτω από το επιτρεπόμενο όριο, να οδηγώ γρήγορα να τελειώνω γιατί όλοι είναι ηλίθιοι και δεν ξέρουν να οδηγούν. Τι ζώα!
Μισόοοοοοο.
Είδες το χτεσινό επεισόδιο του Μεγάλου Αδερφού? Χαμός έγινε! Έχω αγωνία να δω ποιος θα αποχωρήσει την επόμενη φορά!

Μα, φίλε μου... 
Σε έχω στο "περίμενε" τόση ώρα και σου λέω τα δικά μου! 
Λοιπόν? 
Για πες, φίλε. 
Είμαι περίεργος.
Πώς πάει η ζωή για 'σένα?
Ο δικός σου πραγματικά ψεύτικος κόσμος, πώς είναι?
Όλα καλά φίλε?


Μισό λεπτό, 
γιατί τελικά, 
νομίζω πως, 
όλους εσάς, 
τους ψεύτικους, 
θεωρώ πια, 
δεν είστε, 
φίλοι μου, 
δεν αγαπάτε, 
και τελικά, 
ναι σίγουρα, 
σας απεχθάνομαι, 
ίσως όμως, 
ακόμα περισσότερο,  
σας μισώ...  
Μισό λεπτό!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Μισό λεπτό,
γιατί τελικά,
νομίζω πως,
όλους εσάς,
τους ψεύτικους,
θεωρώ πια,
δεν είστε,
φίλοι μου,
δεν αγαπάτε,
και τελικά,
ναι σίγουρα,
σας απεχθάνομαι,
ίσως όμως,
ακόμα περισσότερο,
σας μισώ... "


^^πόσες φορές έχω σκεφθεί έτσι....πφφφ.

Κουράγιο.
Μέέρα (:

MpoMp είπε...

Κουράγιο έχουμε, ξυπνητήρια δεν έχουμε να βοηθήσουμε τα πρόβατα να ξυπνήσουν, να δουν ότι ο τσοπάνης δεν τα προσέχει παρά μόνο όταν θέλει να τα κουρέψει και να τα σφάξει, και ότι το τσοπανόσκυλο δεν τα προσέχει αλλά τα παίρνει από τον λύκο για να κάνει τα στραβά μάτια όποτε ο τελευταίος πεινάει.

"5 ΛΕΠΤΑ ΑΚΟΜΑ ΜΑΜΑ"...

Καλησπέρα. :)