20/9/10

House Of Dance Sessions

Πληροφοριακά:

Απόψε είχα όρεξη, συνέδεσα τον μείκτη μου στον Η/Υ, και ηχογράφησα ένα live set, χωρίς προετοιμασία. Σκέφτηκα πως θα είναι ωραίο να το ανεβάσω κάπου, ώστε να ακούσω τη γνώμη, φίλων και μη, για το compilation το οποίο "μίξαρα" και ηχογράφησα.(Αυτό το set θα ανεβεί σύντομα.)

Αρχικά ξεκίνησα να δημιουργήσω καινούριο blog όπου θα ανέβαζα αποκλειστικά τις ηχογραφήσεις που κάνω συχνά. Στην πορεία βαρέθηκα. Το blogspot δεν είχε κάποιο template που να με ικανοποιεί και το wordpress δεν το έχω δουλέψει πολύ, δεν βρήκα και template οπότε το άφησα προτού αγανακτήσω.

Κατέληξα στην πιο απλή λύση: θα αφιερώσω μια γωνιά στο παρόν blog όπου θα παραθέτω τα links για τα sets που κάνω. Η γωνιά αυτή είναι κάπου στα δεξιά, κάτω από το αρχείον. Προς το παρόν θα ανεβάζω σε Rapidshare και Zippyshare. Αν δεν έχετε λογαριασμό premium στο Rapidshare, κατεβάστε από το Zippyshare. Όποτε ανεβάζω κάποιο νέο (ή παλιό) set, θα ακολουθείται από ενημερωτική ανάρτηση.

Η αρχή έγινε με ένα λιτό mixed compilation με ελληνικά το οποίο είχε ζητήσει ένας εξάδελφος από Αυστραλία. Πληροφορίες εντός του αρχείου που θα κατεβάσετε. Οι σύνδεσμοι:
Rapidshare: Διαθέσιμο μόνο κατόπιν παραγγελίας στο e-mail μου.
Zippyshare: Διαθέσιμο μόνο κατόπιν παραγγελίας στο e-mail μου.


Καλησπέρα, καλώς ήρθατε, καλή ακρόαση και τα αφεψήματα πάντα ανά χείρας.


Edit: Το κουτάκι με τους συνδέσμους αφαιρέθηκε, αφού μου κατέβασαν όλα τα αρχεία από το rapidshare. Αν θέλετε κάποιο mix, μπορώ να το ανεβάσω κατόπιν παραγγελίας, όπως προαναφέρθηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: