30/12/09

Κονιορτοποίηση 2009

Όταν ο Αντώνης και ο Μιχάλης αναπτύσσουν διάλογο, πολλά μπορεί να συμβούν ή να... κονιορτοποιηθούν. Το σίγουρο όμως είναι ότι θα καταλήξουν σε κάποιο συμπέρασμα.

Μ: ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! Χαιρετώ. Μαζευτήκαμε εδώ απόψε για να προκαλέσουμε ανάφλεξη και συνεπώς και την δημιουργία της τελευταίας Κονιορτοποίησης του 2009! Αντώνη?
Α: Παρών!
Μ: Λακωνικό απόψε το αγόρι... Λοιπόν, η (σύντομη) συζήτηση που ακολουθεί είναι -ακατάλληλη για ανηλίκους κάτω των 15 και- γενικού ενδιαφέροντος και αποτελεί ένα πόρισμα που περιλαμβάνει διάφορες παρατηρήσεις που έχουμε να κάνουμε. Και κυρίως εγώ, γιατί κάποιος εδώ την είδε μάγκας Σπαρτιάτης απόψε...
 Α: Ω ξειν, αγγέλειν Λακεδαιμονίοις ότι... εεεεμ, συγγνώμη! Ναι, είναι άκρως ακατάλληλη για ανηλίκους κάτω των 15 και αυτό γιατί θα πούμε αλήθειες! Αλήθειες που πονάνε... Λοιπόν, το έτος που θα περάσει σε λίγες μέρες (2009 για όσους βρίσκονται εκτός τόπου και χρόνου) ήταν άκρως μαλακία κατά τη γνώμη μου. Δε λέω γιατί όμως ακόμα (γιατί είμαι λακωνικός).
Μ: Απόψε λοιπόν ετοιμαστείτε να μας δείτε ίσως και να "μαλλιοτραβιόμαστε" με τον νεαρό γιατί επιμένει στην μυστικοπάθεια-βαρεμάρα του. Και προχωρώ. Το έτος 2009 για την χώρα μας και τον κόσμο γενικότερα, όντως μαλακία ήταν. Λίγα καλά είδαμε. Για την ζωή του καθενός όμως, αυτό ίσως να διαφέρει. Κάποιοι (ονόματα δε λέω) την περάσανε "ζωή και κότα" ενώ άλλοι (πάλι δε λέω ονόματα) μελετούσαν και έκαναν θυσίες στο βωμό της γνώσης και της σοφίας (την οποία απλόχερα προσέφερε). Το κυριότερο κακό που ελπίζουμε να εξαλειφθεί το 2010 είναι η μανία με το facebook, την οποία παρατηρούμε πλέον, ΠΑΝΤΟΥ. 
Α: Μανία, "ξεμανία", και εσύ και εγώ έχουμε προφίλ. Anyway που λένε και στο χωριό μου, το 2009 πραγματικά δε διέφερε από το 2008 το οποίο με τη σειρά του δε διέφερε από το 2007. Φωτιές, πλημμύρες, σκάνδαλα, ρουσφέτια, πορείες που καταλήγουν σε ξύλο και σπασμένα τζάμια... Σε προσωπικό επίπεδο το 2009 μου φάνηκε χάσιμο χρόνου... γενικά. Βασικά δε πήρα είδηση καν ότι πέρασε. Κακό αυτό. Και τώρα περιμένω πάλι το καλοκαίρι, για να περιμένω τα Χριστούγεννα, οπού θα λέω πως μου λείπει το καλοκαίρι και ούτω καθ' εξής.
Μ: Και επειδή έχουμε προφίλ σημαίνει ότι "μανιαζόμαστε" και το λιώνουμε με οποιονδήποτε δυνατό τρόπο? Δε μας τα λες καλά "Λάκωνα"! Είστε ματαιόδοξος κύριε! Άκου εκεί να μην ευχαριστιέται ούτε το καλοκαίρι ούτε το χειμώνα! Και συνεχίζω... Για μένα το 2009 ήταν πρώτα "τα συνηθισμένα", μετά είχα ένα "ξέσπασμα" και από την άνοιξη έως και το τέλος του καλοκαιριού ασχολήθηκα με νέα πράγματα (δεν κάθομαι να αναλύσω τώρα) και μετά βούτηξα στη σκόνη της μελέτης που επιβάλλει η Γ' Λυκείου. Όσο αφορά τις εμπειρίες, είχες καμία τόσο αξιόλογη ώστε να σηματοδοτείται και το έτος 2009 μαζί της? (Θα δείτε που το πάω.)
Α: Όσοι δε καταλαβαίνετε τι εννοεί ο MpoΜp λέγοντας: "είχα ένα ξέσπασμα και από την άνοιξη έως και το τέλος του καλοκαιριού ασχολήθηκα με νέα πράγματα" ένα θα σας πω. Ανακάλυψε τον θεό Αυνάν. Εμπειρίες ορόσημο για το 2009 δε θυμάμαι να είχα εκτός από το ταξίδι μου στο εξωτερικό... και την εμπειρία του Αir Condition στο σπίτι. Αυτά. Λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν.
Μ: Επειδή είμαι ανώτερος άνθρωπος, αντιπαρέρχομαι την "προσβόλα" και δεν απαντώ. Εκεί, λοιπόν, που θέλω να καταλήξω, είναι στο ότι θεωρώ επιεικώς λανθασμένη τη νοοτροπία του "πάει ο παλιός ο καταραμένος χρόνος, ας τον ξεχάσουμε, ας τον ξεπεράσουμε". Όπως με κάθε μεμονωμένη εμπειρία στη ζωή, έτσι πρέπει να απομυζούμε και από το κάθε έτος κάποιο νόημα, κάποιο μάθημα ζωής που πηγάζει από το σύνολο των εμπειριών του έτους αυτού. Και στη συνέχεια να προχωράμε, να κάνουμε τη νέα αρχή, με το νέο έτος, με γνώμονα το νόημα αυτό. Έτσι δεν θα επαναλάβουμε και κάποιο λάθος. Είναι απαραίτητο να μην ξεχνάμε πως από τα λάθη μας πρέπει να μαθαίνουμε... Ε, αυτό ξεχνάνε πολλοί, κυρίως αδαείς νεαροί σαν του λόγου σου!
Α: Καταρχάς. Δε θα με λες νεαρό. Δε με ξε'ς και από χθες! Επανέρχομαι τώρα λέγοντας ότι όντως πρέπει να μαθαίνουμε από τα λάθη μας αλλά όταν κάθε χρόνο κάνουμε πάλι λάθη τότε κάτι δε πάει καλά. Εγώ πάντως (όπως περίπου λέει και ένα "γκρουπάκι" στο Facebook) ελπίζω ο καινούργιος χρόνος να είναι straight γιατί αυτός με γ*****... και όχι, δε μου άρεσε. Περιμένω το 2010 έτσι ώστε να είμαι δυο χρόνια πιο κοντά στην καταστροφή του κόσμου...
Μ: Ρε 'συ σου έχω πει όχι "παπαρολογίες" στο blog μου! Με πληγώνεις! Όσο για το group δεν είναι εύστοχο, ειδικά για μέλη γένους θηλυκού... Όσο για το 2009 δεν έχω κάτι άλλο να πω... Και απόψε δεν πάμε καλά, μάλλον έχεις φάει πολλούς κουραμπιέδες με άσπρη σκόνη άγνωστης προελεύσεως για πασπάλισμα!
Α: Άμα θες να μάθεις δεν ήταν κουραμπιέδες αλλά κεκάκια με κάνναβη. Σήμερα επειδή αυτή είναι μάλλον η τελευταία κονιορτοποίηση του χρόνου έχω πιο πολλά μηνύματα:
-Όχι σκουπίδια, όχι σεξ, όχι καπότες σε θάλασσες και ακτές.
-Πούστη οδηγέ του άσπρου φορντ με αριθμό πινακίδας ΙΒΑ-**** είσαι πολύ μουνί και το δαχτυλάκι βάλτο εκεί που ξέρεις.
-Κυρία Αποστολάτου, ειλικρινά χαίρομαι που δεν έφερα καμιά απολύτως έκθεση στο μάθημα σας. Είμαι περήφανος για αυτό.

Μ: Αντώνης ο Ρήτωρ. Γιατί έτσι μας αρέσει. Καλές γιορτές και καλή χρονιά, άπαντες!


Κονιορτοποίηση
Ήταν μια παραγωγή του άνιωθου μηχανόβιου ΑΝ21 και του νεαρού ειδήμονα Μπομπ. Για το 2009. Όλ ράιτς ριζέρβντ.

2 σχόλια:

John είπε...

"-Κυρία Αποστολάτου, ειλικρινά χαίρομαι που δεν έφερα καμιά απολύτως έκθεση στο μάθημα σας. Είμαι περήφανος για αυτό." χαχα! Τρομερή ατάκα! Αν η σεβαστή κυρία Αποστολάτου είναι η καθηγήτρια στο σχολείο σε καταλαβαίνω. Ούτε εγώ έχω πάει καμία!

Λοιπόν για να επανέλθουμε. Το γενικό συμπέρασμα της Κονιορτοποίησης αυτής ήταν το ότι πρέπει να μαθαίνουμε από τα λάθη μας; Γιατί στην αρχή φάνηκε ότι θα γινόταν απλά ανασκόποιση των γεγονότων που έγιναν πέρυσι.

Πράγματι πρέπει να μαθαίνουμε από τα λάθη μας αλλά απ'ότι φαίνεται σε αυτή την χώρα ξεχνάμε πολύ εύκολα. Να μας θυμίσω μόνο ένα γεγονός που εμάς τους νέους θα έπρεπε σαν νέα γενιά να μας εξοργίζει; ότι ένα χρόνο πριν τέτοιες μέρες δολοφωνήθικε ένα παιδί σαν εμάς! Εμείς λοιπόν που άπραγει βλέπουμε τα χρόνια να περνάνε, που ξεχνάμε μέσα σε ένα χρόνο, που είμαστε το μέλλον αυτού του τόπου ας μην ξεχάσουμε γιατί η ιστορία επαναλαμβάνετε. http://politikokafeneio.com/istoria/petroulas241204.htm

MpoMp είπε...

Μπα, καθηγήτρια φροντιστηρίου είναι και μάλιστα Αγγλικών!

Προσωπικά θεωρώ ότι το νόημα αυτής της κονιορτοποίησης είναι αφηρημένο και πολύπλευρο, καθώς δεν αναλύουμε και κάποιο συγκεκριμένο θέμα. Οπότε, ο νοών νοείτω! =]

Και να ήταν το μόνο γεγονός αυτό που αναφέρεις...

Υ.Γ.
Θέλεις αρκετή εξάσκηση στην ορθογραφία.