20/9/09

Νεύρα

Σκέψεις της ημέρας...

- Γιορτάζουμε εκλογές και παγκόσμια ημέρα των ζώων μαζί!
- Τέλεια!
- Ξεφτίλα το facebook.
- Πάμε όλοι μαζί για Twitter χωρίς να ξέρουμε τι είναι. Απλά να έχουμε και από αυτό.
- Πάμε για αυθαίρετα στα καμένα θέρετρα.
- Νομίζω το ξέχασαν ήδη τα τηλεοπτικά κανάλια το κάψιμο που μας πρόσφερε απλόχερα και φέτος η κυβέρνηση.
- Now listening to: " Doman & Gooding feat. Dru - Runnin' "
- Φέτος, όσο βρίσκομαι στην κατάσταση, την ελαφρώς εμπόλεμη και αγχωτική περιβαλλοντικά κατάσταση για την προετοιμασία για τις πανελλήνιες εξετάσεις, βρίσκω όλο και πιο συχνά τον εαυτό μου να καταριέται τους πολίτες της χώρας μας, κυρίως τους απολίτιστους πολίτες, τους πολιτικούς.
- Και στο τέλος, καταλήγω πάλι να απελπίζομαι για την κατάσταση που φαίνεται πως είναι κάτι παραπάνω από υπερβολικά δύσκολο να αλλάξει.
- Όχι, δεν είναι αφορμή να διακόπτω το διάβασμα.
- Αλλά εγώ δεν θα μπω στον κλοιό του πανικού που η πλειοψηφία των συνυποψηφίων συμμαθητών μου, συγγενών μου, καθηγητών μου, και άλλων προσπαθεί να επιβάλλει σε όλους.
- Άλλο ένα στερεότυπο επικίνδυνο, αλλά απαραίτητο σε κάποιους, απ' ό,τι φαίνεται...
- Μακριά από εμένα!
- Ποιος σας είπε ότι για να είμαι υποψήφιος και για να περάσω σε μια σχολή θα πάψω να είμαι άνθρωπος, πόσο μάλλον νέος!
- Προτιμώ να μην περάσω σε κάποια "καλή" σχολή, από το να καταστραφεί μερικώς ή ολικώς η ψυχική μου υγεία.
- Άντε γεια και καλό φθινόπωρο (τώρα που μπήκαμε για τα καλά)!

Κι ο καθένας με τον πόνο του...

Δεν υπάρχουν σχόλια: