6/5/09

Falling in and out of love...

Σκέψεις της ημέρας... Η συνέχεια.

- Τελικά, η σκέψη ίσως να φέρνει και δυστυχία.
- Αλλά καλύτερα έτσι. Δεν θα 'θελα να είμαι άλλος ένας χαζοχαρούμενος στον κόσμο του.
- Έλα μωρέ. Όλα καλά. Όταν το σκέφτομαι αυτό, τα γράφω όλα εκεί που δεν πιάνει μελάνι και λέω "αρκεί να είμαι καλά". Ό,τι με χαλάει, στο διάολο να πάει.
- Άρα η σκέψη τελικά φέρνει και αισιοδοξία.
- Εξαρτάται, τελικά, η σκέψη τι θα φέρει...
- Now listening to "Coldplay - Life in Technicolor II".
- Είναι, ρε γαμώτο, κάτι πράγματα τόσο απλά... Και τα κάνουν οι άλλοι πολύπλοκα. Γιατί???
- Ισχύει τώρα αυτό ή φταίει που είμαι τελειομανής το ότι το βλέπω έτσι?
- Το ανθρώπινο είδος τα έκανε όλα πολύπλοκα στην προσπάθειά του να τα κάνει πιο εύκολα. Σκατά, λέω εγώ...
- Εδώ πάει το "Through The Eyes of A Child" των Reamonn.
- Και τώρα? Το συνηθισμένο αδιέξοδο στη σκέψη. Παύση!
- Το γέλιο είναι το καλύτερο φάρμακο για όλα... Σκεφτείτε το λίγο.

"Για το καλό μου... Ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου... Πήρε ανάποδες στροφές... Για το καλό μου..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: