14/4/09

Ακόμα και η μαγεία βρίσκει εμπόδια...

Τελικά, ακόμα και η μαγεία βρίσκει εμπόδια.
Αυτούς που δεν πιστεύουν σε αυτήν.
Αυτούς που την θεωρούν κάτι θεωρητικό, αδύνατο να συμβεί.
Δεν θέλω να είναι δύσκολο να τους αγνοήσουμε.

Δεν σε έχω συνηθίσει και ας νιώθω πως σε ξέρω.
Ποτέ δεν θα γίνεις κάτι συνηθισμένο για μένα.
Άστους να λένε. Κι εσύ το είπες.
Άστους. Δεν τους άξιζε μια τύχη σαν την δική μας.

Δεν θέλω να αφήσεις τη ζωή σου και να χαθείς μέσα στο όνειρο μας.
Μπορούμε να ζούμε παράλληλα και τα δύο.
Να τα βγάζουμε πέρα. Γιατί είμαστε ξεχωριστοί.
Με ένα χαμόγελο να ξεπερνάς την στεναχώρια.

Είμαστε και οι δύο ευαίσθητοι. Αλλά ταυτόχρονα δυνατοί. Το ξέρουμε.
Θέλω να μην κολλάς σε ασήμαντες λεπτομέρειες. Σε λάθος λέξεις.
Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά, αλλά όχι όταν η λεπτομέρεια είναι ασήμαντη.
Δεν θα παρεξηγηθούμε, αν η επικοινωνία μεταξύ μας έχει ειλικρίνεια, και είναι ξεκάθαρη.

Θέλω να μοιράζομαι τη στεναχώρια μαζί σου.
Θέλω να ξέρω τι σε ενοχλεί. Θέλω να τα συζητάμε όλα.
Και αν έτσι γίνω ενοχλητικός, θέλω και πάλι να μου το πεις.
Θέλω να ξέρεις τι θέλεις από εμένα.

Μην φοβάσαι για το μέλλον. Δεν θα τους αφήσουμε να χαλάσουν τη μαγεία.
Αποφασίσαμε μαζί να αποδείξουμε με πράξεις.
Θέλω να ξέρω αν έχεις δισταγμούς ή αμφιβολίες.
Θέλω να είμαι δίπλα σου και να νιώθω την κάθε στιγμή.

Όπως είχες πει, να σε κρατήσω
όπως είχες πει, να σε νιώσω στα χέρια μου ζεστά
όπως είχες πει, να σε νιώσω βαθιά
όπως είχες πει, να σε φιλήσω τρυφερά
όπως είχες πει, να φύγουμε ταξίδι μακριά...
Βοήθησε με να σε αγαπήσω...

Νιώθω μόνος όταν μου λες ότι δεν θες να μου πεις.
Νιώθω μπερδεμένος όταν μου λες ότι δεν είναι τίποτα σημαντικό.
Σκέφτομαι αν θες να με προστατέψεις ή αν μου κρύβεις κάτι.
Κι όμως σκέφτομαι ξανά ότι θέλω να μοιραζόμαστε τους πόνους...

Μην ανησυχείς κι αν είναι νωρίς.
Μην ανησυχείς κι αν σου φαίνεται απίστευτο.
Μην ανησυχείς κι αν ήσουν αλλιώς παλιά.
Δεν με ενοχλεί. Ξέχνα τα. Εγώ εδώ θα είμαι.

Δεν είμαστε κοινοί.
Είμαστε ερωτευμένοι με έναν ξεχωριστό τρόπο.
Είμαστε σαν δυο σταγόνες βροχής.
Καλωσόρισες στο όνειρο...

"Αγάπησε με όσο μπορείς, αγάπησε με, μην αργείς..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: