20/11/11

Δεν είμαι σαν εσένα

Ματαιόδοξε, κομπλεξικέ, υποκριτή, "αμπελοφιλόσοφε" και  ανόητε τύπε της υπερβολής και των άκρων.
Δεν είμαι σαν εσένα.

Ακούω να (μου) λένε "είστε στην καλύτερη ηλικία αλλά θα το εκτιμήσετε όταν φτάσετε στην ηλικία μας". Ακούω και πολλές άλλες κλισέ "σοφές συμβουλές". Ναι, ΟΚ. Συνεχίστε να το λέτε στα άτομα που όσες φορές και να τους το πείτε, τη ζωή τους δε θα τη ζήσουν. 

Εγώ είμαι συνειδητοποιημένος, απολαμβάνω την ζωή μου και καταλαβαίνω πως διανύω το πιο περιπετειώδες, διασκεδαστικό και ενθουσιαστικό κομμάτι. Απλά ζω. Μαθαίνω και ζω.

Δεν επαναλαμβάνουμε όλοι τα λάθη τα δικά σας. Οι περισσότεροι, ναι. Εγώ όχι.


19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πες τα. "τα φοιτητικά χρόνια είναι τα καλύτερα της ζωής". γελάμε.. ( ή μήπως κλαίμε;)

MpoMp είπε...

Και τα δύο! Και έτσι πρέπει!

Ρε συ, διέγραψες τα blogs σου? :O

Ανώνυμος είπε...

ναι :/

MpoMp είπε...

Γιατί?

Ανώνυμος είπε...

υπήρχαν άτομα από την προσωπική μου ζωή που με κάποιο τρόπο απέκτησαν πρόσβαση σε αυτό. ε και οι αναρτήσεις μου τους προβλημάτιζαν και εγώ πλέον δεν ένιωθα άνετα με το να ποστάρω πράγματα που θα προκαλούσαν απορίες ή τη λύπηση των άλλων.. τώρα δε ξέρω τι θα κάνω..

MpoMp είπε...

Συγγενείς?
Άνοιξε άλλο με διαφορετικό λογαριασμό και πρόσεχε μην κυκλοφορήσουν τα νέα! :P

Ανώνυμος είπε...

οχι συγγενεις αλλά φίλοι κτλ γμτ θέλω να κρατησω το ονομα αυτο αλλα ειναι γνωστο πλεον -.-

MpoMp είπε...

Το catastrofuck όμως πάνω-πάνω έλεγε "meant to be written, not read"...

Ανώνυμος είπε...

sure it did, και να μη διαβαζοταν δε θα με ενοιαζε. το οτι διαβαζόταν από συγκεκριμένα άτομα όμως, εμπόδιζε κάποια πράγματα απο το να γραφούν...

MpoMp είπε...

Αυτό είναι φασισμός! :P

Ανώνυμος είπε...

δυστυχώς υπάρχει παντού... χΠ
καταλαβαίνεις πάντως. δε μπορούσα να γράφω πχ, θελω να πεθάνω και να το διαβάζουν άτομα που φωτίζουν σε κάποιο βαθμό τη ζωή μου.

MpoMp είπε...

Τότε δεν το εννοείς και κακώς το έγραψες(?).

Ανώνυμος είπε...

αναφέρεσαι στο meant to be written ή στο "θέλω να πεθάνω"; χΠ

MpoMp είπε...

Χαχαχα, το "θέλω να πεθάνω"!

Ανώνυμος είπε...

παραδειγμα έδωσα. και αλλωστε, δε γινεται να μην εισαι ευτυχισμένος παρόλου που υπάρχουν ανθρωποι που σε αγαπουν; γινεται :)

MpoMp είπε...

Γενικά δε γίνεται. Σε συγκεκριμένους τομείς της ζωής σου, ναι!
Από τη στιγμή που δεν είσαι μόνη όμως, δεν είσαι δυστυχισμένη σε γενικές γραμμές!
Πολύ το αναλύουμε. Βρες τρόπο να γράφεις κάπου. :P

Ανώνυμος είπε...

Ναι, αλλά αν είσαι ευτυχισμένος μόνο σε έναν τομέα της ζωής σου, ε τότε δεν είσαι καιευτυχισμένος..
ναι.. πρέπει αλλά χλωμό..

MpoMp είπε...

Δεν γίνεται να είναι όλα τέλεια. Σημασία έχει να τα 'χεις καλά με τον εαυτό σου!

Ανώνυμος είπε...

σωστός.